Zeneajánló - Egy kis rock

by - hétfő, március 27, 2017


Anyukám abba a típusba tartozik, aki nem hajlandó zenének nevezni a DJ-k által generált dalokat, és a véleményét nem is tartotta meg magának, ahányszor csak meghallott egyet. Sokáig vitatkoztam vele, aztán nagyjából egy évvel ezelőtt én is elkezdtem vonzódni az általa kedvelt műfaj felé, majd egyszer csak azon kaptam magam, hogy tele van keményebbnél keményebb hard rock számokkal a telefonom, amitől régebben irtóztam.

Most annyira előre nem szaladtam, leginkább a "kezdeti időszakomból" hoztam pár dalt, ízlelgessétek.

  1. Saving Abel - Addicted
  2. Atom Smash - Last Call
  3. Black Veil Brides - Fallen Angels
  4. Black Veil Brides - Faithless
  5. Hollywood Undead - No. 5.
  6. Nickelback - How You Remind Me
  7. Nickelback - Lullaby
  8. Nickelback - Edge of Revolution
  9. Nickelback - When We Stand Together
  10. Godsmack - Something Different
  11. Black Veil Brides - Perfect Weapon
  12. Skillet - Not Gonna Die


1. Saving Abel - Addicted
A legelső rock számok között volt ez a dal, amit megszerettem. Egy blogon akadtam rá, azóta is odavagyok érte.


2. Atom Smash - Last Call


3. Black Veil Brides - Fallen Angels
Az In The End című számuk pár éve nagyon népszerű volt, én is azzal ismertem meg az együttest, de van néhány daluk, ami jobban elnyerte a tetszésemet.


4. Black Veil Brides - Faithless


5. Hollywood Undead - No. 5
A Hollywood Undead-et is imádom, egyik lemezüket rongyosra hallgattam már, de nem tudom megunni.


6. Nickelback - How You Remind Me
Azzal, hogy rátaláltam a Nickelback-re, menthetetlenül beleszerettem a rock műfajába is.


7. Nickelback - Lullaby
Ez a kedvenc dalommá vált, ugyanis olyan, mintha rólam, illetve nekem szólna.


8. Nickelback - Edge of Revolution


9. Nickelback - When We Stand Together


10. Godsmack - Something Different


11. Black Veil Brides - Perfect Weapon
Csak ennyit fűznék hozzá: ne ijedjetek meg, ha belehallgattok! :)


12. Skillet - Not Gonna Die

Ti ismeritek már valamelyiket? :)

Hasonló bejegyzések

10 megjegyzés

  1. 12/3 nem ismert volt a listában. Aranyos "kezdő rocker" válogatás, de azért kíváncsi vagyok arra a zúzósabb listára is. c:

    VálaszTörlés
  2. Jó kis lista. :) 5-6 éve én mindig BVB-t hallgattam, ennyi idős fejjel azért már kicsit fura lenne :D
    Egyébként engem is érdekelne egy "hard rock" összeállítás is, szívesen ismerek meg új bandákat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor próbálok majd kevésbé ismerteket összeválogatni. :)

      Törlés
  3. Éééés igen, ott van az a Hollywood Undead! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak mindenképpen itt kell lennie! *w*

      Törlés
  4. Kedves Sára!
    Tudom, hogy a kommentem nem ehhez a témához tartozik, de mivel e-mail címet nem találtam, ahova külön írhatnék, szóval gondoltam ide írok.
    Azt szeretném kérni tőled, hogy mesélj nekem Finnországról. Hogy milyen ott az élet, milyenek az emberek, szokások stb...
    Szeretnék egy 1 éves cserediákprogram keretében kijutni Finnországban, és bár tudok egyesmást az országokról, mégis érdekelne egy tapasztalatokkal rendelkező személy véleménye és azt reméltem, hogy te talán tudnál nekem segíteni.
    Előre is köszönöm a választ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül aztán mégis megtaláltam az e-mailt... na most már mindegy.😂😂

      Törlés
    2. Jaj, persze, nagyon szívesen mesélek, de mégis jobb lenne, ha megdobnál egy e-maillel. ;)

      Törlés