DIY - Füzetborítók

by - péntek, augusztus 18, 2017


Nem szeretnék még arra gondolni, hogy már csak kevesebb, mint két hetünk van hátra a nyári szünetből, de nem lehetek örökké ebben a tagadó fázisban - az idő telik, és sok füzetem várja, hogy kicsinosítsam egy kicsit.

Idén nem viszem túlzásba a sulira való készülődést, egyelőre szerencsére sikerült elkerülni a back to school-hangulatot, és nem szeretném erőltetni, ezért csak három füzetet dekoráltam ki, amelyeknek az elkészítését is leírom nektek.


Az első a daily bullet journalem, amit egy sima, kis alakú, harmincforintos füzetben kezdtem el, mert féltem, hogy félbehagyom, de éppen ellenkezőleg történt, ezért kellett már neki valami szebb borítás. Egy kicsit izgultam, hogy "world" helyett ne "wordot" írjak, de szerencsére ezt nem rontottam el. :)

Kellékek: kétféle festék, ragasztószalag

1. Vágj egy csíkot a ragasztószalagból, majd ragaszd rá a füzetre: ez a vonal választja el a két színt egymástól.

2. Fesd le az egyik részt, majd mikor megszáradt, óvatosan húzd le a ragasztószalagot. Én a sarkát már szabad kézzel festettem, de használhatsz vonalzót is hozzá.

3. Válassz egy rövid, de frappáns feliratot, egy betűtípust, és írd rá. Én kalligrafikus tollat használtam hozzá.


Ez a francia szótárfüzetem lesz. Az idézet jelentése: "létezhet egy másik világ is, de az ebben van", vagy valami ilyesmi, a hátoldalára pedig ezt írtam: "Ne prenez pas la vie au sérieux, de toute façon, vous n'en sortirez pas vivant." ("Ne vedd az életet olyan komolyan, hisz nem kerülsz ki belőle élve.").

Kellékek: fekete toll, ragasztószalag

1. Ragassz három csíkot a füzetre úgy, hogy egy háromszöget kapj.

2. Szabad kézzel, vagy vonalzóval húzz vízszintes, majd függőleges vonalakat a háromszögön belül. Miután végeztél, óvatosan húzd le a ragasztót.

3. Hogy még különlegesebb legyen idézetet is írhatsz rá, illetve a hátoldalát se hagyd üresen!


Ez itt az angol szótáram lesz. Tavaly rengetegen kérdezték, hogyan csináltam a pacás füzeteket, így arra gondoltam, most ezt is leírom lépésről lépésre.

Kellékek: vízfesték, fehér festék, víz, szívószál

1. Válassz két-három színt a palettából, ami passzol egymáshoz, és jól vizezd be őket.

2. Ecsettel fess kisebb és nagyobb pacákat a borítóra, majd fújd szét őket a szívószállal addig, amíg még vizesek.

3. Hogy még szebb legyen, vizezd be a fehér festéket, és szórj rá fehér pöttyöket (ezt most nem csináltam).

4. Egy rövid, frappáns vagy motiváló felirat mindent feldob!

IDÉZETEK
Hogy ne legyen ez egy olyan átlagos DIY poszt, és, mert én is mindig gondban vagyok az idézetekkel, adok néhány ötletet ehhez is. Az alábbiakat Pinteresten találtam, a táblámon kép formájában is megtekinthetitek őket.

- "Breathing dreams like air." - F. Scott Fitzgerald

- "The world only exist in your eyes." - F. Scott Fitzgerald

- "Escape the ordinary"

- "The best is yet to come"

- "You are capable of amazing things"

- "Think like a proton. Always positive."

- "Every moment matters"

- "Don't stop until you're proud"

- "No rain, no flowers"

- "Be a voice, not an echo"

- "Today is a good day to have a good day"

- "I'm doing this for me"

- "Make your dreams happen"

Melyik borító vagy idézet tetszik legjobban? :)

Hasonló bejegyzések

8 megjegyzés

  1. Ajjaj... mar rendesen erzem a parat az egyre kozelgo Back To Schoolos orulet miatt, de ahogy tavaly, a te ilyen posztjaid most is valahogy szebbe varazsoljak meg ezt az atkozott idoszakot is ^^ Szuper poszt lett, biztos vagyok benne, hogy valamelyik fuzetdekoralast kiprobalom majd en is :) Tavaly csinaltam egyet en is "Dear stress, let's break up" felirattal, lehet tenyleg kiprobalok iden is valami ilyet ;)

    Puszi,
    Virag ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, olyan aranyos vagy :3 ♥♥♥
      Hihi, lehet, hogy kölcsönveszem majd ezt az idézetet, ha nem gond.

      Törlés
  2. Drága!

    Ismételten gyönyörű füzeteket alkottál, gratulálok!
    Szuper poszt lett! <3

    All the love xx
    Barby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de édes vagy, köszönöm ♥♥♥

      Törlés
  3. ritkaság olyan iskolakezdős/írószeres stb posztra bukkanni, ami mutat valami újat. a háromszöges füzet nagyon bejön, erre a ragasztós dologra eddig nem is gondoltam :D ki fogom próbálni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy segíthettem! :3

      Törlés
  4. Annyira bejön a háromszöges füzetborító, tutkó, hogy kipróbálom. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, örülök neki, nekem is az a kedvencem ^^

      Törlés